Radiohead: Nietypowa promocja

Ten tekst przeczytasz w ok. 1 minutę

Grupa Radiohead ostro zabrała się do promocji najnowszej płyty "Hail To The Thief". Muzycy uruchomili stroną internetową, na której pokazywać chcą m.in. multimedialne materiały dotyczące zespołu. Natomiast na ulicach Los Angeles pojawiły się plakaty o dość intrygującej treści.

REKLAMA
Tool News

Pod adresem www.radiohead.tv umieszczane będą aktualne wideoklipy, filmy, fragmenty koncertów i inne materiały, mające umilić fanom czas oczekiwania na premierę nowego albumu grupy, zaplanowaną na 9 czerwca. Każdy z internautów będzie miał szansę przysłać tam własne dzieło, które - jeśli przypadnie do gustu członkom Radiohead - zostanie opublikowane w Internecie. Co ciekawe, na tę samą stronę można również wejść, wpisując w przeglądarce dość dziwaczny adres: www.the-most-gigantic-lying-mouth-of-all-time.com. Równie intrygująca jest zawartość promocyjnych plakatów, które pojawiły się ostatnio na ulicach Los Angeles. Jest na nich napisane: "Głodny? Chory? Żebrzący o przerwę? Słodki? Świeży? Chciałbyś coś zrobić? Wysysamy młodą krew. Potrzebujemy świeżego mięsa. 1-866-868-4433". To podwójna gra słów: "We Suck Young Blood" to tytuł jednego z nowych utworów Radiohead, zaś ostatnie siedem cyfr z podanego numeru telefonu można zapisać za pomocą liter: TOT-HIEF. Tymczasem do sklepów, również w Polsce, trafia właśnie nowy singel grupy Radiohead, "There There". Oprócz utworu tytulowego, znajdą się na nim dwie piosenki: "Paperbag Writer" i "Where Bluebirds Fly", z których żadna nie znalazła się na płycie "Hail To The Thief".

Wiadomość pochodzi z serwisu Interia.pl

author

Sebastian Płatek

Redaktor naczelny
 redakcja@netfan.pl

 10.05.2003  

Led Zeppelin - How The West Was Won

Celine Dion tym razem po francusku

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Trwa ładowanie zdjęć