Szanowni Państwo, w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zapoznaj się z Polityką cookies. Dowiedz się więcej o ciasteczkach.

Nie pokazuj więcej tego komunikatu
Lady Antebellum - Ocean Banner
Strona główna » Recenzje » Recenzja: Beth Hart - Leave The Light On
Beth Hart-Leave The Light OnBeth Hart - Leave The Light On
Autor: Mariusz Osyra ,  Data publikacji: 26.02.2011 | Drukuj

Wydawca: Koch,  Data premiery: 21.10.2003
 
Znajdź więcej informacji o: Beth Hart
Obdarzona rewelacyjnym głosem Beth Hart, wychowana na gospel, bluesie i rocku, Amerykanka właśnie dzięki swojej ostrej barwie i silnej scenicznej osobowości potrafiła zachwycić krytyków i fanów mocnymi piosenkami ze znakomitej płyty "Screamin' For My Supper". Mimo solidnego rockowego repertuaru podszytego bluesem właśnie, to jednak liryczna piosenka "L.A. Song" stała się jej największym hitem.
Cztery lata później, gdy wreszcie udało się przygotować kolejny album, także wybrany na singla "Leave The Light On" najbardziej kojarzy się z melodyką tamtego hitu. To już trzecia jej płyta, chyba jeszcze lepsza od trochę chaotycznej poprzedniczki, jednak o wiele mniej popularna i nagrana dla mniej znaczącej firmy fonograficznej. Nie udało się tym razem Beth Hart przebić do szerszej świadomości słuchaczy, pomimo bliskiego stylistycznego pokrewieństwa z Amandą Marshall, Joan Osborne, czy za sprawą ogromnej ekspresji z Alannah Myles. Tamte panie chwilami Beth zwyczajnie pokonuje repertuarowo.
"Leave A Light On" to spokojna fortepianowa ballada rockowa, zaśpiewana jednak z mistrzostwem które porównywać można chyba tylko z Janis Joplin, a jej postać nota bene Beth Hart odtwarzała w off-broadwayowych sztukach. Prawdziwie kobiecą rockową moc pokazała w autorskim "Lifts You Up", czy ocierającym się o stricte rhythm'n'bluesowy szlif "Bottle Of Jesus", przygotowanym z Glenem Burtnikiem z grupy Styx. Był on też współtwórcą na wcześniejszym albumie, więc kontynuacja współpracy nie dziwi. Tak naprawdę większość kompozycji wokalistka przygotowała jednak sama, a niezły drive i niemal hardrockowa siła w "Broken & Ugly" dowodzi jej niesamowitych zdolności i możliwości głosowych. Sporo tu też momentów lirycznych, dojrzałych emocjonalnie i zaśpiewanych z niezmienną pasją kobiecych songów ("Lifetime", "If God Only Knew"). Niektóre z tych piosenek wyróżniają się szczególnie jak "I'll Stay With You" czy "Sky Full Of Clover", bo zatopione zostały we wpływach żarliwego soulu i ukochanego przez wokalistkę gospel. 8/10

 
Bilety w NetFan.pl!
Konkursy
Dobre Ludzie - Dalej
Michał Bajor - Kolor Cafe: Przeboje włoskie i francuskie
Miuosh. Wszystkie ulice bogów
Partnerzy serwisu
Universal Music PolskaSony MusicMy MusicWarner Music PolandMagic RecordsSP RecordsMJMMystic ProductionMTJ
Metal Mind ProductionsSTX JamboreeBox MusicIron MediaTop 80Kinoteatr RialtoAgora S.A
InterTicketBilety24Biletomat.plBiletin
O Firmie | Redakcja | Polityka prywatności | Patronat medialny | Bannery NetFan.pl | Dołącz do nas | RSS
Facebook NetFan.pl  NetFan TV  Nasza Klasa Twitter
Zawarte na stronie materiały podlegają polityce ochrony prywatności.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy publikowanych przez Użytkowników.
Twórcy witryny: Sebastian Płatek & Piotr Strzępka
Wszelkie prawa zastrzeżone Serwis muzyczny NetFan.pl 2003-2019 ®