„Polscy Beckhamowie” razem na MojaGeneracja.pl

Ten tekst przeczytasz w ok. 2 minuty
 mojageneracja.pl

Pogodziłem sprawy rodzinne z zawodowymi – tak Radosław Majdan argumentuje swoją przeprowadzkę do Warszawy na videoblogu (www.mojageneracja.pl/5656). Do serwisu społecznościowego MojaGeneracja.pl wprowadził się zaraz po swojej żonie, Dorocie (www.mojageneracja.pl/7878).

Radek Majdan, były bramkarz Reprezentacji Polskiej, zdobywca dwóch tytułów Mistrza Polski, prywatnie mąż Doroty „Dody” Rabczewskiej, w sierpniu gości na stronach serwisu MojaGeneracja.pl. Z dwóch udostępnionych przez sportowca filmów, można dowiedzieć się o szczegółach kariery piłkarskiej, a także wiele o życiu prywatnym i show-biznesie. „To jest tak – wychodzisz z psem na dwór, bo pies musi zrobić siku, a za dwa dni widzisz w gazecie swoje zdjęcie podpisane, że jesteś pomocą domową, bo jeszcze wracasz z zakupami – opowiada Radek Majdan – Strasznie dużo przekłamań, strasznie dużo fałszu i obłudy ze strony brukowych gazet, jeśli chodzi o nasz związek.”

REKLAMA
Tool News

Portale społecznościowe, takie jak MojaGeneracja.pl dają nową możliwość: idole, autorytety i ich słuchacze wymieniają się opiniami i pytaniami na blogach, forach i przez komunikator Gadu-Gadu nieustannie i niezależnie od odległości, która dzieli jednych od drugich. W sposób mniej formalny dzielą się swoimi spostrzeżeniami.

„Z takiej formy komunikacji skorzystali już: Patrycja Markowska, Tede, Krzysztof Hołowczyc, Doda, a teraz Radek Majdan. Można wymieniać długo, bo to sami użytkownicy decydują, kim są ich idole. Wokół nich szybko pojawiają się pozostali Internauci. Często zafascynowani, choć są i tacy, którzy w odróżnieniu od innych typują innych idoli. Ale na tym polega magia portali opartych na trendzie Web 2.0, gdzie liczy się przede wszystkim inicjatywa samych użytkowników. Nam zaś nie pozostaje nic innego, jak sprostać oczekiwaniom fanów i zapraszać ich kolejnych ulubieńców do społeczności” – mówi Jarosław Rybus, rzecznik prasowy Gadu-Gadu S.A., właściciela portalu MojaGeneracja.pl.

Jak bardzo pociągająca jest taka magia, pokazują ostatnie wyniki badań przeprowadzonych przez Megapanel PBI/Gemius. W marcu 2007 r. ponad dwukrotnie wzrosła liczba unikalnych użytkowników Mojej Generacji i również ponad dwukrotnie zwiększył się jego zasięg w porównaniu z wynikami z poprzedniego miesiąca. Liczba unikalnych użytkowników zwiększyła się z 616 072 w lutym 2007 do 1 502 490 w marcu 2007. W tym samym okresie ilość odsłon wzrosła z 6 322 166 do 10 879 385, a zasięg zwiększył się z poziomu 4,60 proc. do 10,80 proc.

author

Sebastian Płatek

Redaktor naczelny
 redakcja@netfan.pl

 13.08.2007   mojageneracja.pl  

'Jestem wokalistką, dla której słowa i tekst są bardzo ważne''

Ofensywa 2 - Nowa odsłona kultowej serii

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Trwa ładowanie zdjęć