Robbie Williams: Koncertowa płyta na Gwiazdkę

Ten tekst przeczytasz w ok. 1 minutę

O tym, że Robbie Williams jest dla brytyjskiej branży muzycznej kurą znoszącą złote jajka, wiadomo nie od dziś. Szefowie wytwórni EMI, z którą związany jest wokalista, zamierzają zarobić kolejne kilkadziesiąt milionów dolarów na sprzedaży płyt z zapisem koncertów z Knebworth (1-3 sierpnia), ma których zjawiło się łącznie prawie 400 tysięcy ludzi.

REKLAMA
30 Seconds To Mars News

Pierwszym wymiernym efektem największego wydarzenia koncertowego w historii brytyjskiej muzyki pop, był powrót na szczyt listy przebojów wydanej w 2002 roku płyty Williamsa, "Escapology". Jeszcze przed Gwiazdką 2003 wytwórnia EMI chce dostarczyć do sklepów koncertowy album i DVD byłego wokalisty boysbandu Take That. Mówi się, że sprzedaż tych wydawnictw ma przynieść co najmniej 24 miliony dolarów zysku (koncerty w Knebworth przyniosły dochód w wysokości 16 milionów dolarów). Fachowcy twierdzą, że koncertowy longplay Williamsa może okazać się sukcesem na miarę podobnych wydawnictw, które ukazywały się 30 lat temu. "Najlepszy czas dla albumów koncertowych to były lata 70., kiedy zapisy swych występów wydawali artyści typu Bob Dylan, The Who czy Peter Frampton" - mówi rzecznik prasowy brytyjskiej sieci sklepów muzycznych HMV. "Ostatnio ten format stracił nieco na znaczeniu, ale jeśli ktokolwiek jest w stanie wskrzesić popularność płyt koncertowych, to jest to właśnie Robbie Williams. Myślę, że to będzie najlepiej sprzedająca się płyta i DVD w okresie przedświątecznym." O tym, jak Robbie Williams przentuje się na koncertach, 6 listopada będą się mogli przekonać polscy fani, zgromadzeni w katowickim "Spodku".

Wiadomość pochodzi z serwisu Interia.pl

author

Sebastian Płatek

Redaktor naczelny
 redakcja@netfan.pl

 04.09.2003  

Yoko Ono współautorką ''Imagine''?

Gary Moore: DVD w październiku

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Trwa ładowanie zdjęć