Żabson prezentuje nowy album "Internaziomal"

Ten tekst przeczytasz w ok. 1 minutę
Żabson prezentuje nowy album Internaziomal
 fot. mat. prasowe outrage.agency

Żabson prezentuje nowy album „Internaziomal” – 31 października 2019 roku płyta trafiła do dystrybucji w salonach Empik, na Spotify oraz inne platformy streamingowe. Trasa koncertowa albumu wystartowała w minionym tygodniu i potrwa aż do połowy grudnia, odwiedzając 16 polskich miast. Przez ostatni miesiąc Żabson stopniowo zdradzał szczegóły nowego wydawnictwa, wypuścił też dwa teledyski: do solowego utworu „Floyd Mayweather” oraz do „Elegancko” z gościnnym udziałem Yzomandiasa, reprezentanta czeskiej załogi Milion+, będącego jednym z wielu ciekawych gości, udzielających się na płycie.

REKLAMA
Tool News

Do międzynarodowej Agencji Internaziomal, dbającej o poziom trapu od Atlanty po Bajkał, dołączyli także: Lil Gotit (USA), Vegas Jones (Włochy), Monkey z londyńskiej drillowej ekipy 67, Deemz (znany do tej pory wyłącznie jako producent) oraz znakomici polscy gracze: Szpaku, Otsochodzi, Borixon, a także Beteo, White 2115, Dziarma, czy Young Multi. Na albumie znalazło się też siedem solowych kawałków Żabsona, w których raper popisuje się umiejętnościami i świeżym muzycznym wyczuciem. „Internaziomal” to godzinna podróż z soczystymi bitami od producentów takich jak Kubi Producent, Deemz, Andry The Hitmaker, Decky Beats, Borucci, Swizzy Beats, Hubi, czy 2latefor.

Cała płyta „Internaziomal” jest podsumowaniem dotychczasowego rapowego życiorysu artysty: od portretowania szarych małomiejskich podwórek, przez początki rapowania, kształtowanie stylu, aż po podróże po całym świecie i szalone koncerty. Ta płyta dokumentuje krystalizowanie się indywidualności Żabsona oraz świadczy o jego ciągłym dążeniu do nowej jakości. Towarzysząca misji „Internaziomal” sesja okładkowa została wykonana przez Łukasza Ziętka przy radiotelekopie RT-13 w Cieszęcinie, wyjątkowej maszynerii analizującej sygnały obiektów kosmicznych. Autorem oprawy graficznej wydawnictwa jest Marcin Mokierów-Czołowski, a dołączonego do płyty plakatu: Szymon Listewnik - Simo.

Za koordynację działań kreatywnych odpowiadała agencja OUTRAGE.

author

Renata Wilczura

Zastępca Redaktora naczelnego - Redaktor - Dział prasowy
 renata.wilczura@netfan.pl

 31.10.2019   outrage.agency   fot. mat. prasowe

Trio HAIM prezentuje nowy singiel "Now I’m In It"

„Bóg jeden wie, że uwielbiam nagrywać piosenki i pisać teksty do nich…”

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Trwa ładowanie zdjęć