Żabson prezentuje nowy album „Internaziomal” – 31 października 2019 roku płyta trafiła do dystrybucji w salonach Empik, na Spotify oraz inne platformy streamingowe. Trasa koncertowa albumu wystartowała w minionym tygodniu i potrwa aż do połowy grudnia, odwiedzając 16 polskich miast. Przez ostatni miesiąc Żabson stopniowo zdradzał szczegóły nowego wydawnictwa, wypuścił też dwa teledyski: do solowego utworu „Floyd Mayweather” oraz do „Elegancko” z gościnnym udziałem Yzomandiasa, reprezentanta czeskiej załogi Milion+, będącego jednym z wielu ciekawych gości, udzielających się na płycie.
Do międzynarodowej Agencji Internaziomal, dbającej o poziom trapu od Atlanty po
Bajkał, dołączyli także: Lil Gotit (USA), Vegas Jones (Włochy), Monkey z londyńskiej
drillowej ekipy 67, Deemz (znany do tej pory wyłącznie jako producent) oraz
znakomici polscy gracze: Szpaku, Otsochodzi, Borixon, a także Beteo, White 2115,
Dziarma, czy Young Multi. Na albumie znalazło się też siedem solowych kawałków
Żabsona,
w których raper popisuje się umiejętnościami i świeżym muzycznym wyczuciem.
„Internaziomal” to godzinna podróż z soczystymi bitami od producentów takich jak
Kubi Producent, Deemz, Andry The Hitmaker, Decky Beats, Borucci, Swizzy Beats,
Hubi, czy 2latefor.
Cała płyta „Internaziomal” jest podsumowaniem dotychczasowego rapowego
życiorysu artysty: od portretowania szarych małomiejskich podwórek, przez początki
rapowania, kształtowanie stylu, aż po podróże po całym świecie i szalone koncerty.
Ta płyta dokumentuje krystalizowanie się indywidualności Żabsona oraz świadczy
o jego ciągłym dążeniu do nowej jakości.
Towarzysząca misji „Internaziomal” sesja okładkowa została wykonana przez
Łukasza Ziętka przy radiotelekopie RT-13 w Cieszęcinie, wyjątkowej maszynerii
analizującej sygnały obiektów kosmicznych. Autorem oprawy graficznej
wydawnictwa jest Marcin Mokierów-Czołowski, a dołączonego do płyty plakatu:
Szymon Listewnik - Simo.
Za koordynację działań kreatywnych odpowiadała agencja OUTRAGE.