MØ już w środę zagra w Warszawie!

Ten tekst przeczytasz w ok. 1 minutę
MØ już w środę zagra w Warszawie!
 fot. mat. prasowe alteralt.pl

Dni dzielą nas od solowego występu MØ w Polsce. Już w środę, w warszawskim klubie Stodoła artystka będzie promowała swój najnowszy album „Forever Neverland”. Publiczność przed koncertem rozgrzeje popowa sensacja ostatnich miesięcy - ALMA. „Forever Neverland” ukazał się 19 października, zbierając bardzo pochlebne recenzje. NME napisało m.in, że na swojej nowej płycie MØ udowadnia, że ma wiele muzycznych twarzy i jest fascynującą artystką. Recenzent portalu The Line Of Best Fit dodawał z kolei, że „ten album jest bardziej nowymi narodzinami, niż kontynuacją debiutu”. Na „Forever Neverland” znalazło się 15 utworów, w tym singlowe „Sun In Your Eyes” (z udziałem Diplo), „Way Down”, „Imaginary Friend” i „Blur”.

REKLAMA
30 Seconds To Mars News

Na płycie znalazła się również „Nostalgia” znana z repertuaru artystki już od kilku miesięcy – z pewnością wszystkie utwory będą nowymi koncertowymi faworytami fanów MØ. Nad całością materiału pracowało kilkunastu producentów – od wspomnianego Diplo, przez Hudsona Mohawke po ST!NTA, który na albumie umieścił najwięcej utworów. Płyta w pierwszym tygodniu sprzedaży zadebiutowała na szczycie najchętniej kupowanych płyt w Danii, rodzinnym kraju artystki.

MØ naprawdę nazywa się Karen Marie Aagaard Ørsted i jest dziś jedną z najciekawszych europejskich wokalistek. Zakochaliśmy się w jej muzyce jeszcze przed premierą wydanego 4 lata temu albumu „No Mythologies to Follow”. Single „Pilgrim”, „Waste of Time” czy „Walk This Way” to przebojowość popu zmieszana z charakterem, jaki noszą w sobie utwory z pogranicza elektroniki, r’n’b, a nawet rocka. Wszystko to zabrzmiało nie tylko na nagradzanej płycie, ale także na żywiołowych koncertach.

Światową rozpoznawalność przyniósł MØ hit „Lean On”, nagrany wspólnie z Diplo i jego projektem Major Lazer. „Lean On” był najchętniej streamowanym utworem 2015 roku w serwisie Spotify, a w Polsce jego popularność powróciła ze zdwojoną siłą jesienią ubiegłego roku, kiedy nagranie wykorzystała w swoich reklamach jedna ze stacji telewizyjnych. Klip do „Lean On” doczekał się prawie 2,3 miliarda wyświetleń na YouTube. Zwycięskiego składu się nie zmienia, co najwyżej poszerza, dlatego w 2016 Major Lazer ponownie połączyli siły z MØ, dorzucając jeszcze do kompletu Justina Biebera. Efektem było świetne nagranie „Cold Water”.

author

Sebastian Płatek

Redaktor naczelny
 redakcja@netfan.pl

 16.11.2018   alteralt.pl   fot. mat. prasowe

Sosnowski zaprezentował nowego singla!

Little Mix powraca z najnowszym albumem "LM5"!

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Trwa ładowanie zdjęć