2 czerwca zespół Męskie Granie Orkiestra w pełnym koncertowym składzie po raz pierwszy zaprezentował utwór "Armaty" promujący szóstą edycję trasy. Jak co roku, premiera singla otwiera kolejną edycję trasy koncertowej Męskie Granie 2015, której wyłącznym sponsorem jest marka Żywiec. Teledysk do premierowego utworu można zobaczyć na stronie www.MeskieGranie.pl. Męskie Granie to jedyne w Polsce wydarzenie muzyczne, które prezentuje wyłącznie polskich twórców i jest prawdziwym stylistycznym tyglem, łączącym artystów różnych gatunków i wrażliwości. Trasa koncertowa co roku zaskakuje nie tylko artystycznymi kolaboracjami, ale również repertuarem i interpretacjami muzycznymi. Tematem przewodnim tegorocznej edycji jest miasto, wykonawcy sięgać więc będą do swoich miejskich rodowodów.
W tym roku na sześciu koncertach wraz z zespołem Męskie Granie Orkiestra, zagrają: Artur Rojek, BRODKA, Curly Heads, Fisz Emade Tworzywo, HEY, JAMAL, KULT, SMOLIK/KEV FOX, L.U.C, Lao Che, Lech Janerka, Maria Peszek, Molesta Ewenement, Natalia Przybysz, Nosowska, O.S.T.R., Rebeka, SKUBAS, Ten Typ Mes, The Dumplings, Warszawskie Combo Taneczne, Zbigniew Wodecki with Mitch&Mitch Orchestra and Choir.
- Patrząc na pełną listę artystów grających na tegorocznym Męskim Graniu, można być pewnym, że każdy gatunek znajdzie reprezentanta, który doskonale porusza się nie tylko w swojej konwencji, ale słynie też ze stawiania wyzwań muzycznym granicom – podkreśla Izabela Głodek, dyrektor marki Żywiec, sponsor trasy. - Pierwszy koncert w Krakowie już 27 czerwca - zapraszamy.
Tego lata Męskie Granie zagra w następujących miastach:
Kraków, Stadion Korony - 27 czerwca
Wrocław, Pergola - 11 lipca
Chorzów, Rosarium/Park Śląski - 25 lipca
Poznań, Cytadela - 1 sierpnia
Warszawa, Fort Bema - 15 sierpnia
Żywiec, Amfiteatr pod Grojcem - 29 sierpnia