Toshiba na rockowo

Ten tekst przeczytasz w ok. 2 minuty
Toshiba na rockowo
 fot. mat. prasowe famapr.pl

Toshiba, światowy lider technologiczny, producent telewizorów i laptopów, oraz organizatorzy Rock in Wroclaw Festival zaprosili do stolicy Dolnego Śląska legendy międzynarodowej i polskiej muzyki rockowej. Już 7 lipca na wrocławskim Stadionie Miejskim zabrzmią dźwięki światowego formatu. Po koncertach krajowych gwiazd, obchodzącej ćwierćwiecze istnienia IRY oraz znanych z kręgu rocka alternatywnego zespołów Mona i Power Of Trinity, wystąpi legendarna grupa Queen z finalistą 8 edycji programu „American Idol” – Adamem Lambertem. Rock in Wroclaw Festival to pierwsze o takiej skali wydarzenie muzyczne w mieście. Organizatorzy chcą, aby była to impreza cykliczna, dostarczająca fanom rocka rozrywki na najwyższym światowym poziomie. Ma ona również promować najciekawsze zjawiska polskiej muzyki rozrywkowej, dlatego wybitnym artystom zagranicznym będą towarzyszyć gwiazdy rodzimego rynku muzycznego.

REKLAMA
Tool News

Projekt Rock in Wroclaw jest nam bliski z wielu powodów – mówi Krzysztof Lis, Country Manager Digital Products and Services firmy Toshiba w Polsce. Przede wszystkim wpisuje się w naszą strategię promocji wysokiej jakości rozrywki dla szerokiego odbiorcy. Ponadto odbywa się w regionie, którego czujemy się współgospodarzami, gdyż mamy tam swoją fabrykę telewizorów. Jest przy tym projektem nowatorskim, pierwszym tego typu na pięknym, nowoczesnym stadionie, a my uwielbiamy innowacje. Ma wreszcie szansę przyczynić się do budowania pozytywnego wizerunku Polski na arenie międzynarodowej, na czym również nam zależy jako marce mającej tu jeden z najbardziej obiecujących rynków w Europie – dodaje Krzysztof Lis.

Toshiba jest głównym sponsorem festiwalu Rock in Wroclaw. Udział w projekcie inicjuje obecność marki w nowym dla niej obszarze – promocji szeroko pojętej kultury. Nawiązując współpracę z organizatorami Festiwalu, Toshiba realizuje swoją misję, której filarami są innowacyjność, troska o wysoką jakość i funkcjonalność produktów oraz ich atrakcyjne wzornictwo. Marka znana jest z udostępniania innowacyjnych technologii masowemu odbiorcy. Przypomnijmy, że pierwszy notebook do konsumenckiego użytku był właśnie urządzeniem marki Toshiba (1985), podobnie jak pierwszy konsumencki telewizor 3D bez okularów (2011). Rock in Wroclaw to również pionierskie, wysokiej rangi przedsięwzięcie o atrakcyjnej oprawie, adresowane do szerokiej publiczności. Teraz dzięki firmie Toshiba fani muzyki rockowej mogą liczyć na niezapomniane wrażenia nie tylko zasiadając w domu przed telewizorami marki, ale również oglądając wyjątkowe koncerty na żywo.

W przerwach pomiędzy koncertami uczestnicy będą mieli okazję bliżej poznać innowacyjne produkty głównego sponsora festiwalu. W specjalnie zaaranżowanej Strefie Toshiba zaprezentowane zostaną telewizory LED oraz laptopy i tablety producenta dostępne na polskim rynku. Znajdą się wśród nich najnowsze światowe premiery, a także zdobywcy prestiżowych nagród „red dot”, przyznawanych produktom o najciekawszym wzornictwie. Na gości Toshiba Zone czekają również atrakcyjne niespodzianki.

author

Sebastian Płatek

Redaktor naczelny
 redakcja@netfan.pl

 04.07.2012   famapr.pl   fot. mat. prasowe

XXXV Międzynarodowy Festiwal Muzyki Organowej, Chóralnej i Kameralnej Gdańsk 2012 XXVIII Mariackie Wieczory Organowe

Niecne gierki Lindy Pritchard

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Trwa ładowanie zdjęć