Gwiazdka na własność i spełnione marzenia w Vox FM

Ten tekst przeczytasz w ok. 1 minutę
Gwiazdka na własność i spełnione marzenia w Vox FM
 fot. mat. prasowe eska.pl

Z początkiem grudnia na antenie Radia Vox FM startuje akcja charytatywna pod hasłem "Spełnij się marzeniem...z usmiechem". Mecenasem przedsięwzięcia jest producent marki Pluszzz. Akcja potrwa do 23 grudnia, szczególnie obecna będzie w paśmie od 10.00 do 14.00. Radio Vox FM bedzie spełniało marzenia dzieci z najuboższych rodzin. Listy pisane przez dzieci do Świętego Mikołaja trafią do wskazanych oddziałów Caritasu, który następnie przekaże je do redakcji Vox FM.

REKLAMA
Tool News

Akcja ma również wymiar angażujący dorosłych: każdy chętny może wysłać sms opisujący marzenie, a najciekawsze zostaną nagrodzone…gwiazdką z nieba. Laureaci zabawy otrzymają cerytikat licencjonowanej organizacji i zostaną wpisani do międzynarodowego rejestru zaświadczającego o posiadaniu gwiazdy. Oprócz certyfikatu zwycięzca otrzymuje zdjęcie swojej gwiazdy wraz z jej współrzędnymi na mapie nieba. Gwiazdę może nazwać własnym imieniem lub na przykład podarować ją bliskiej osobie.

„W natłoku świątecznych akcji charytatywnych nie ograniczamy się do wymiaru czysto materialnego. Postanowiliśmy pójść o krok dalej, spełniać marzenia tych, którzy nie boją się marzyć, np. o gwiazdce z nieba... nie zapominając o będących w potrzebie. Jesteśmy przekonani o atrakcyjności akcji i zainteresowaniu sluchaczy przedsięwzięciem.” – komentuje Piotr Rzepka, dyrektor programowy sieci Vox FM.

Sieć VOX FM (Grupa Radiowa TIME SA) nadaje obecnie w ośmiu miastach. Liczba słuchaczy sieci systematycznie rośnie – w ostatniej fali badania RadioTrack (Millward Brown SMG/KRC; sierpień – październik 2009) zasięg dzienny Radia VOX FM wyniósł 1,2 proc. (najwyższy wynik w historii badania), zaś udział w czasie słuchania 0,8 proc. Od kwietnia br. sieć VOX FM uzyskuje lepsze wyniki niż sieć PLUS (13 stacji). W Warszawie – na jedynym rynku, na którym sieci te konkurują bezpośrednio – przewaga Radia VOX FM nad Radiem PLUS jest bardzo wyraźna: w ostatniej trzymiesięcznej fali udział w czasie słuchania Radia VOX FM Warszawa wyniósł 2,8 proc., zaś fali udział w czasie słuchania Radia Plus 0,8 proc.

author

Sebastian Płatek

Redaktor naczelny
 redakcja@netfan.pl

 30.11.2009   eska.pl   fot. mat. prasowe

Nowy singiel Łukasza Zagrobelnego

Wybierz PRZEBÓJ 2009 ROKU

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Trwa ładowanie zdjęć