Szanowni Państwo, w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zapoznaj się z Polityką cookies. Dowiedz się więcej o ciasteczkach.

Nie pokazuj więcej tego komunikatu
Half Light Banner
Strona główna » News: Def Jam przejmuje Spotify na 24 godziny! Wytwórnia zaskakuje po raz kolejny
Def Jam przejmuje Spotify na 24 godziny! Wytwórnia zaskakuje po raz kolejny
fot. mat. prasowe
Def Jam przejmuje Spotify na 24 godziny! Wytwórnia zaskakuje po raz kolejny
Autor:Renata Wilczura,  Data publikacji: 14.02.2020 | Drukuj
Wytwórnia przeciera szlaki nowych możliwości marketingowych Spotify i zmienia całkowicie wygląd serwisu każdemu użytkownikowi wersji freemium. Przez 24 godziny artyści Def Jam rządzą w serwisie. Dzięki tej formie przedstawiona jest gama możliwości reklamowych, o których użytkownicy do tej pory nie mieli pojęcia. Def Jam Recordings Poland jest pierwszą wytwórnią w Polsce, która zdecydowała się wykorzystać tę możliwość. Od samego początku powstania polskiego oddziału Def Jam wydawnictwo stawia na więcej niż standardowe metody promocji. Mieliśmy już ukryty wers o dołączeniu do wytwórni przez KPSNa, o fakcie rozpoczęcia kariery solowej przez Vito Bambino dowiedzieliśmy się z plakatów rozwieszonych w Warszawie, a informacja o zakontraktowaniu ukraińskiej raperki o pseudonimie alyona aloyna została przekazana podczas imprezy New x True w Reducie Banku Polskiego, gdzie zebrały się najważniejsze postaci branży muzycznej.
REKLAMA

Half Light News
Pojawienie się labelu w serwisie Spotify, to zakończenie całej kampanii pod hasłem New x True. Od początku działalności wytwórnia podkreśla swoje przywiązanie do kultury hip-hop oraz jej korzeni zaznaczając, że nie zamyka się na nowe. Nie bez powodu pierwszym wydanym albumem był „Elwis Picasso” w wykonaniu Ero JWP, czyli jeden z najbardziej wyczekiwanych krążków w historii polskiego rapu. Wytwórnia stawia jednak także na połączenia pokoleń i stylistyk, przykładem może być wspólny singiel Young Igiego oraz Włodiego pt. „THC”. Na współpracę z labelem zdecydowali bardzo różnorodni artyści poza wspomnianymi już Ero, Włodim czy Young Igim także Bonson, Frosti Rege, Hodak, Vito Bambino czy wokalistka Rosalie.
Źródło: universalmusic.pl
 
Bilety w NetFan.pl!
Partnerzy serwisu
Universal Music PolskaSony MusicMy MusicWarner Music PolandMagic RecordsSP RecordsMJMMystic ProductionMTJ
Metal Mind ProductionsSTX JamboreeBox MusicIron MediaTop 80Kinoteatr RialtoAgora S.A
InterTicketBilety24Biletomat.plBiletin
O Firmie | Redakcja | Polityka prywatności | Patronat medialny | Bannery NetFan.pl | Dołącz do nas | RSS
Facebook NetFan.pl  NetFan TV  Nasza Klasa Twitter
Zawarte na stronie materiały podlegają polityce ochrony prywatności.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy publikowanych przez Użytkowników.
Twórcy witryny: Sebastian Płatek & Piotr Strzępka
Wszelkie prawa zastrzeżone Serwis muzyczny NetFan.pl 2003-2020 ®