Piosenka Bastille w najważniejszej świątecznej reklamie!

Ten tekst przeczytasz w ok. 1 minutę
Piosenka Bastille w najważniejszej świątecznej reklamie!
 fot. mat. prasowe universalmusic.pl

Zespół Bastille, specjalnie na potrzeby świątecznej reklamy domów towarowych John Lewis i Waitrose Christmas TV (najbardziej wyczekiwany oraz najszerzej komentowany świąteczny spot w Wielkiej Brytanii), nagrał utwór „Can’t Fight This Feeling”. To cover utworu z repertuaru REO Speedwagon. Za produkcję i aranżację odpowiada Mara Crlyle, a współproducentem nagrania jest Hugh Brunt. W kawałku słyszymy London Contemporary Orchestra. Dan Lewis nagrywał wokale w legendarnym Capitol Studios w Los Angeles. Kevin Cronin z zespołu REO Speedwagon powiedział: – Uwielbiamy tę wersję! Cieszymy się, że nasz kawałek pojawi się w reklamie, która będzie towarzyszyła milionom ludzi w świątecznych przygotowaniach.

REKLAMA
Judas Priest News

Melancholijny pop z filmowym rozmachem stał się znakiem rozpoznawczym Bastille. Dzięki wyjątkowemu brzmieniu grupa zapewniła sobie legiony oddanych fanów na całym świecie. Najnowszy album zespołu, „Doom Days”, dotarł do top 5 list sprzedaży w Wielkiej Brytanii oraz Stanów Zjednoczonych. W 2019 ta sztuka udała się jedynie The Beatles oraz Queen.

Niedawno Bastille wydali wspólny singiel z Marshmello, „Happier”. Utwór spędził rekordowe 60 tygodni (!) na szczycie Billboard’s Hot Dance/Elecrtronic songs chart. Dzięki temu to najpopularniejszy utwór dance tej dekady. Kawałek trafił na szczyty list przebojów na całym świecie, łączna liczba streamów przekracza 3,5 miliarda, a w samych Stanach singiel ma pięciokrotną platynę.

Dan Smith założył Bastille w 2011 w południowym Londynie. Po wydaniu pierwszych utworów własnym sumptem, nieskończonych koncertach oraz uzupełnieniu składu zespołu o Chrisa Wooda (perkusja), Willa Farquarsona (gitara) i Kyle’a Simmonsa (klawisze), grupa stała się światowym fenomenem. Na debiutanckim albumie „Bad Blood” znalazł się wielki hit „Pompeii”. Krążek był najpopularniejszym wydawnictwem w serwisach cyfrowych w 2013. Rok później Bastille miało już na koncie nagrodę British Breakthrough Act w ramach BRITs oraz dwie nominacje do Grammy.

Drugi album Bastille, „Wild World”, zadebiutował na szczycie list sprzedaży w Wielkiej Brytanii oraz top 5 w USA. Pochodzący z krążka singiel „Good Grief” pobił rekord liczby streamów od premiery w kategorii singli alternatywnych. Za drugą płytę zespół otrzymał nominację dla najlepszej brytyjskiej grupy podczas BRITs 2017.

Bastille kończą przepełniony sukcesami rok trasą po Wielkiej Brytanii w mniejszych klubach, dzięki czemu fani mają niepowtarzalną okazję do usłyszenia utworów z „Doom Days” w nowych, bardziej kameralnych okolicznościach.

author

Sebastian Płatek

Redaktor naczelny
 redakcja@netfan.pl

 19.11.2019   universalmusic.pl   fot. mat. prasowe

Patti Yang Group prezentuje pierwszy teledysk z pożegnalnej płyty

Smolasty i Mr. Polska we wspólnym utworze "Haagen Dans"

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Trwa ładowanie zdjęć